Tagged: rezeki

Cara Menadah Tangan Ketika Berdoa

Cara Menadah Tangan Ketika Berdoa

Berikut ini adalah kaedah atau cara menadah tangan dan berdoa dengan betul ; 1. Angkat tangan ke paras dada 2. Rapatkan kedua-dua belah tapak tangan mengenai satu sama lain 3. Apabila tapak tangan dirapatkan,...

Mohon Diberikan Rezeki Tatkala Kesempitan

Mohon Diberikan Rezeki Tatkala Kesempitan

“Dan tiadalah sesuatu pun daripada makhluk-makhluk yang bergerak di bumi melainkan Allah jualah yang menanggung rezekinya dan mengetahui tempat kediamannya dan tempat ia disimpan. Semua itu tersurat di dalam kitab (Loh Mahfuz) yang nyata...

50 Fakta Menarik ,Kisah dan Prinsip Hidup TAN SRI SYED MOKHTAR ALBUKHARY

50 Fakta Menarik ,Kisah dan Prinsip Hidup TAN SRI SYED MOKHTAR ALBUKHARY

ORANG MELAYU TERKAYA DI MALAYSIA-semoga ianya dapat memberi teladan dan inspirasi buat kita semua dalam memajukan diri dan ummah,InsyaAllah.. 1. Ada sebab kenapa saya bekerja seperti tiada hari esok. Agenda sosial dan kerja-kerja kemasyarakatan...

Cuti sekolah…

Cuti sekolah…

sabtu lepas bawak family gi jenjalan ke utara. target kami ke bukit merah lake town resort. maklumlah org cakap tempat tu best, kami lak tak pernah sampai sana. anak-anak excited sgt nak pi; waterpark...

Berbuka Puasa

Berbuka Puasa

Semalam kami sekeluarga berbuka puasa di restoran Dol Tom Yam di Kajang. Memang tiap2 tahun kami berbuka disitu. Tapi apa ntah sebabnya makanan kami kali ni lewat lak dibuat. Malah org yg datang kemudian...

Updated!

Updated!

Lama tak update. So apa perkembangan terkini aku!! Cuti2 Malaysia + KL -> Pendang, Kedah (keta overheat kat pendang) + Pendang -> Penang (pekena laksa penang + nasi kandar beratur) + Penang -> Langkawi...

Cuti2 di Melaka

Cuti2 di Melaka

Letihnya badan hari ni.. Sengal2 semalam masih belum lega lagi. Sabtu pagi2 aku dah pegi repair air-cond kereta agar senang kiranya ujan lebat pada sabtu (04/12/2010) dan ahad (05/12/2010) tu. RM 130.00 – services...

%d bloggers like this: